بیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیکبیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیک

کلیه دهانه بقا بیماری پلی کیستیک کلیه PoliquísticaEnfermedad یک اختلال ژنتیکی است که کلیه پیشرفت گذشت زمان lentamente.Conforme، کیست کلیه PKD می تواند باعث عملکرد کلیه به کاهش مشخصات gradualmente.En از این، افراد در حال حاضر به تشخیص زمان بقا از بیماری کلیه پلی کیستیک.

پیشرفت کلی PKD

این بیماری ارثی کلیه معمولا بدتر lentamente.En مرحله اولیه، بیماران معمولا هیچ نشانه ای ندارند و یا molestia.Sin اما با رشد کیست های کلیوی، بافت عملکردی کلیوی اطراف این ممکن است توسط بزرگ شدن تدریجی کیست های کلیوی جایگزین شده است. سپس، بیماران می توانند فشار خون بالا، درد پشت، سطح بالای کراتینین، دستگاه ادراری، و برخی از مشکلات دیگر یک به یک داشته باشد. علاوه بر کیست های کلیوی و عملکرد کلیه، تمام این مشکلات نیز پیش آگهی بیماران و مدت زمان بقا تاثیر می گذارد.

دوره بقای بیماران مبتلا به PKD چیست؟

به عنوان ذکر شده در بالا، بسته به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری pacientes.Algunos با PKD می تواند تا زمانی که جمعیت عمومی زندگی می کنند، در حالی که برخی از بیماران دیگر تنها زندگی می کنند تا 40 سال این edad.Desde نقطه، بیماران باید برخی را درمان برای بهبود وضعیت خود و کلیه طولانی امید بقای خود.

چگونه برای رسیدن به این هدف؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بیماران مبتلا به PKD به از جنبه های زیر شروع نشان می دهد.

برو در یک رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به مدیریت عوارض مرتبط با PKD، کاهش روند پیشرفت PKD و بهبود سلامت کلی بیمار.

مدیریت -Good عوارض: کیست کلیه بزرگ می توانید انواع عوارض القاء، و مدیریت خوب از این مشکلات ممکن است پیش آگهی بیماران بهبود و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.

کیست های کلیوی -Shrink و محافظت از کلیه ها: برای این اثرات درمانی، بیماران می توانند با به کارگیری طب چینی و نسخه دقیق باید شرایط pacientes.Para گرفتن یک برنامه درمانی بیماری بستگی دارد استفاده کنید، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: